Wij hebben de perfecte oplossing ontwikkeld voor onze cliënten: een flexibele schil die tekorten opvult of specifieke expertise toevoegt aan uw team, met experts die uw organisatie door en door kennen, zonder dat u vastzit aan hoge kosten.
Ons bedrijfsmodel combineert de voordelen van klassieke modellen zoals advocatenkantoren, detacheringbureaus en tijdelijke zzp-contracten, maar zonder de nadelen. Lees hier verder over het Halsten model en ontdek welke voordelen dit uw organisatie kan bieden.
Een lange termijn relatie
De dienstverlenende houding en betrokkenheid bij onze cliënten waarborgen we door:
Dankzij deze nauwe samenwerking met onze cliënten verwerven we diepgaande kennis van de organisatie en haar doelstellingen, waardoor we ons ook als mede-eigenaar voelen.
Geen vaste urencontracten maar wel altijd beschikbaar
Om flexibele capaciteit te bieden, werkt Halsten niet met vaste urencontracten. Onze cliënten kunnen naar behoefte opschalen of afschalen en rekenen op de inzet van een team wanneer dat nodig is. Om deze flexibiliteit, capaciteit en continuïteit te waarborgen, werken we met een team van bedrijfsjuristen in vaste dienst bij Halsten en advocaten die nauw verbonden zijn aan Halsten Advocaten. Daarnaast staat medewerkerstevredenheid hoog op onze prioriteitenlijst, zodat onze medewerkers lang bij ons blijven en wij onze cliënten langdurig een vast contactpersoon kunnen bieden.
Lagere tarieven
We vergelijken onze tarieven eerder met andere dienstverleners (zoals financiële, technische en communicatie consultants) dan met (advocaten)kantoren. Zo zorgen we ervoor dat er geen grote verschillen zijn tussen ons en de overige dienstverleners van de cliënt. Dit maakt het regelmatig inschakelen van een van onze juristen laagdrempeliger, wat weer bijdraagt aan een lange termijn relatie.
Nieuw werk via referenties
Cliënttevredenheid en de focus op bestaande relaties stellen ons in staat om ons netwerk van cliënten uit te breiden. De kwaliteit van ons werk en onze investering in langetermijnrelaties leiden tot waardevolle referenties, waardoor we weinig hoeven te investeren in acquisitie, inlezen en inwerken bij nieuwe cliënten en dossiers, of marketing. Dit geeft ons meer tijd om ons te concentreren op onze bestaande cliënten en stelt ons in staat sneller te reageren op hun juridische vraagstukken.
Geen kostbare partnerstructuur
Halsten is niet opgezet als een organisatie met partners. Zo voorkomen wij dat er bijvoorbeeld opwaartse druk op tarieven ontstaat, hoge werkdruk of onderlinge discussie over omzetdoelstellingen. Op deze manier houden we onze juridische diensten betaalbaar. Wat voor ons altijd van groot belang blijft, is dat we onze margedoelstellingen nooit ten koste laten gaan van het aantrekken van talent.
Samenwerken belonen
Bij Halsten hebben wij een variabel beloningssysteem. Voor degenen die een grotere verantwoordelijkheid dragen voor de prestaties van de organisatie als geheel, hanteren we winstdelen gebaseerd op de prestaties van de gehele organisatie. Daarbij is juist niet gekozen voor de eigen omzet als maatstaf, maar voor de bijdrage aan het succes van de organisatie als geheel.
Kwaliteit als hoogste prioriteit
Last but not least: de kwaliteit. We kiezen voor kwaliteit boven kwantiteit en investeren veel tijd en geld aan de opleiding van junioren, medioren en senioren. Door voor verschillende cliënten en in verschillende markten te werken, ontwikkelen onze juristen zich snel en kunnen zij een breed perspectief bieden aan cliënten.
De bovenstaande punten, gecombineerd met onze manier van werken, zorgen voor een positieve cyclus die zichzelf versterkt. De rode draad is dat we op een vernieuwende manier georganiseerd zijn en samenwerken. Onderling, en daardoor ook met onze cliënten.
Legal. Together.